Uwaga: Otworzyłeś tę stronę z innego adresu, niż zalecany i z tego powodu możesz doświadczyć problemów z logowaniem.

Prawidłowy adres serwisu Wyprzedź Mnie! to www.f1wm.pl (dopuszczalne jest też bez www. z przodu)
F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

14.12.2018

Giovinazzi: Raikkonen ma motywację, by ścigać się dla Saubera

Ferrari zaprezentuje nowy bolid 15 lutego

13.12.2018

Szafnauer: Stroll prezentuje osiągi na poziomie Ocona

Monza chce otrzymać 100 milionów euro na modyfikacje toru

Motorsport.com: Schumacher bliski dołączenia do Akademii Kierowców Ferrari

Vettel: Mam mieszane odczucia związane z powrotem Kubicy

12.12.2018

Zespoły odrzuciły propozycję likwidacji przepisu o starcie na oponach z Q2

Kubica: Sezon 2019 jest perfekcyjnym momentem na powrót do F1

Sainz: McLaren nie kopiuje bolidu Red Bulla

Sirotkin został zaproszony przez Audi na testy samochodu DTM

11.12.2018

Bottas weźmie udział w Arctic Lapland Rally

Andreas Seidl dołączy wkrótce do McLarena

Binotto otrzymał oferty pracy z konkurencyjnych stajni

Przyszłość GP Meksyku stoi pod znakiem zapytania?

10.12.2018

Pirelli wybrało mieszanki ogumienia na pierwsze wyścigi sezonu 2019

Gasly nie obawia się o swój status w Red Bullu

Vettel: Potrzebujemy ostatniego kroku, aby skuteczniej walczyć o tytuł

Wolff wieszczy Mickowi Schumacherowi udaną karierę w F1

Verstappen: Nie możemy od razu stracić cierpliwości do Hondy

Sirotkin i Wehrlein liczą się w walce o posadę kierowcy rozwojowego Ferrari

Więcej wiadomości

  Archiwum 2018
PnWtŚrCzPiSoNd
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031
2018  |  2017  |  2016  |  2015
2014  |  2013  |  2012  |  2011
2010  |  2009  |  2008  |  2007
2006  |  2005  |  2004  |  2003
2002  |  2001  |  2000  |  1999

Steiner sprzeciwia się przenoszeniu zimowych testów poza Europę

Z kolei Tost uważa, że F1 powinna organizować przedsezonowe zajęcia na Bliskim Wschodzie.
Nataniel Piórkowski, 1 marca 2018, wyświetlenia: 1569<< | lista | T- | T+ | >>
Embed from Getty Images

Szef Haasa – Guenther Steiner tonuje nadzieje na osiągnięcie porozumienia, dzięki któremu w przyszłości zimowe testy mogłyby być organizowane na torze w Bahrajnie.

Fatalne warunki pogodowe, jakie występowały w środę w Barcelonie, doprowadziły do ponownych pytań o sens organizacji przedsezonowych zajęć w Europie, podczas gdy istnieje możliwość skorzystania z jednego z obiektów na Bliskim Wschodzie: Yas Marina w Abu Zabi lub Sakhir w Bahrajnie.

„Nawet przy dobrej pogodzie testy w Europie mogą być bezsensowne. Trudno jest nam zmusić te opony do pracy w optymalnej temperaturze. Przez lata próbowałem doprowadzić do organizacji testów w Bahrajnie lub Abu Zabi, ale niestety nikt nie podziela mojej opinii” – powiedział szef STR, Franz Tost.

Steiner zwraca jednak uwagę nie tylko na czynnik związany z kosztami, ale przypomina, że zespołom znacznie wygodniej jest dostarczać nowe części do Barcelony. „Nie macie pojęcia ile nowych części dostajemy każdego dnia. To niesamowite. Mając bazy w Anglii czy Włoszech możesz zapakować je do minivana i w ciągu ośmiu godzin jesteś w Hiszpanii. Mamy ludzi, którzy na zmianę jeżdżą tam i z powrotem. Jeśli przeniesiemy testy do Bahrajnu, to tylko niektóre teamy będą mogły pozwolić sobie na organizowanie prywatnych lotów z nowymi elementami bolidów”.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
12.12.2018  Zespoły odrzuciły propozycję likwidacji przepisu o starcie na oponach z Q2
07.12.2018  Wolff: Nawet Williams może odkryć lukę w przepisach na sezon 2019
05.12.2018  Szefowie zespołów uznali Hamiltona za najlepszego kierowcę w sezonie 2018
05.12.2018  Isola: Problemom F1 nie są winne wyłącznie opony
01.12.2018  F1 rozwija nowe elementy pakietu graficznego relacji TV
Tagi:
F1 ogólnie
Testy
Steiner G.
Tost F.

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
slipstream, 01.03.2018 09:21[!]
Barcelona jest najbliższym torem "południowym" dla wszystkich ekip z Wlk. Brytanii. Warto sprawdzić na mapach Google jak to blisko od Anglii. W prostej linii w dół od Londony jest to nieco ponad 1000 km. Wieczorem ktoś może wyjechać z fabryki, a na rano już jest na torze. Pozostałe tory na południu jak np. Jerez to dodatkowe ponad 500 km. A teraz pomyślmy o tej "redukcji kosztów" latając codziennie w tę i z powrotem z częściami prywatnym czarterem, bo na rejsowy tanich lotów to się za dużo części nie zabierze, nawet jakby z wyprzedzeniem kupować bilety codziennie w czasie testów. Samoloty za darmo nie latają.
rno2, 01.03.2018 09:31[!]
Z drugiej strony zespoły i tak wydaja sporo kasy na testy, a potem się okazuje, że 1-2 dni są zmarnowane, bo temperatury są tak niskie, że opony zupełnie nie pracują...
Sh3adow, 01.03.2018 12:49[!]
No przykre to jest niestety, że przez pajaców z Ferrari wartość pierwszego tygodnia testów jest praktycznie bliska zeru.. Wydaje im się jak zwykle na testach, że jest dobrze a później dostają bęcki. W tym głupim teamie dopóki będą Włosi na czołowych stanowiskach nic się nie zmieni.
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca