Uwaga: Otworzyłeś tę stronę z innego adresu, niż zalecany i z tego powodu możesz doświadczyć problemów z logowaniem.

Prawidłowy adres serwisu Wyprzedź Mnie! to www.f1wm.pl (dopuszczalne jest też bez www. z przodu)
F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

14.12.2018

Giovinazzi: Raikkonen ma motywację, by ścigać się dla Saubera

Ferrari zaprezentuje nowy bolid 15 lutego

13.12.2018

Szafnauer: Stroll prezentuje osiągi na poziomie Ocona

Monza chce otrzymać 100 milionów euro na modyfikacje toru

Motorsport.com: Schumacher bliski dołączenia do Akademii Kierowców Ferrari

Vettel: Mam mieszane odczucia związane z powrotem Kubicy

12.12.2018

Zespoły odrzuciły propozycję likwidacji przepisu o starcie na oponach z Q2

Kubica: Sezon 2019 jest perfekcyjnym momentem na powrót do F1

Sainz: McLaren nie kopiuje bolidu Red Bulla

Sirotkin został zaproszony przez Audi na testy samochodu DTM

11.12.2018

Bottas weźmie udział w Arctic Lapland Rally

Andreas Seidl dołączy wkrótce do McLarena

Binotto otrzymał oferty pracy z konkurencyjnych stajni

Przyszłość GP Meksyku stoi pod znakiem zapytania?

10.12.2018

Pirelli wybrało mieszanki ogumienia na pierwsze wyścigi sezonu 2019

Gasly nie obawia się o swój status w Red Bullu

Vettel: Potrzebujemy ostatniego kroku, aby skuteczniej walczyć o tytuł

Wolff wieszczy Mickowi Schumacherowi udaną karierę w F1

Verstappen: Nie możemy od razu stracić cierpliwości do Hondy

Sirotkin i Wehrlein liczą się w walce o posadę kierowcy rozwojowego Ferrari

Więcej wiadomości

  Archiwum 2018
PnWtŚrCzPiSoNd
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031
2018  |  2017  |  2016  |  2015
2014  |  2013  |  2012  |  2011
2010  |  2009  |  2008  |  2007
2006  |  2005  |  2004  |  2003
2002  |  2001  |  2000  |  1999

Usterka hamulców wykluczyła Toro Rosso z popołudniowych jazd

Pierre Gasly pokonał za kierownicą STR13 zaledwie 54 okrążenia.
Mateusz Szymkiewicz, 6 marca 2018, wyświetlenia: 1810<< | lista | T- | T+ | >>
Embed from Getty Images

Pierre Gasly potwierdził, że usterka układu hamulcowego wykluczyła Toro Rosso z popołudniowych jazd w Barcelonie.

Francuz pokonał za kierownicą STR13 zaledwie 54 okrążenia, z czego wszystkie podczas porannej części sesji na Circuit de Catalunya. Jak potwierdził reprezentant stajni z Faenzy, z dalszego udziału w testach wykluczyła go awaria hamulców, która okazała się na tyle skomplikowana, iż nie można jej było wyeliminować w krótkim czasie.

„Poranek ułożył się bardzo dobrze, ale po południu mała awaria systemu hamulcowego kosztowała nas sporo czasu i dlatego w ogóle nie jeździliśmy w dalszej części dnia” – powiedział Pierre Gasly. „Trochę szkoda, ale mam nadzieję, że poradzimy sobie ze wszystkim przed trzema pozostałymi dniami. Pod względem osiągów jest za wcześnie by cokolwiek powiedzieć, ponieważ nie jeździliśmy w trybie kwalifikacyjnym, więc ciężko o porównanie do zeszłego roku. Mimo to w tym momencie jedyną rzeczą jakiej potrzebujemy jest niezawodny silnik, byśmy mogli jak najwięcej testować przed Melbourne. Póki co jesteśmy szczęśliwi”.

Jutro za rozwój najnowszego bolidu Toro Rosso będzie odpowiedzialny drugi kierowca zespołu – Brendon Hartley.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
08.12.2018  Hartley: Byłem przekonany, że mam wieloletni kontrakt na starty w F1
01.12.2018  Albon: Byłem bliski porzucenia wyścigów po usunięciu z programu Red Bulla
27.11.2018  Honda dziękuje Hartley'owi za wkład w rozwój jednostki napędowej
26.11.2018  Alexander Albon będzie kierowcą Toro Rosso w sezonie 2019
26.11.2018  Albon rozwiązał umowę na starty w Formule E w zespole Nissana
Tagi:
Toro Rosso
Gasly P.

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
marcelo92, 06.03.2018 19:50[!]
No przyznać się, kto myślął, że nawalił silnik ? :D I od kiedy Honda ma tryb kwalifikacyjny ?
Sh3adow, 06.03.2018 20:17[!]
No ja jestem pod wrażeniem tego że Honda tak nagle dostała bezawaryjności. Przecież na internecie można oglądnąć 22 minuty samych awarii jednostek w ciągu 3 sezonów. Paradoksalnie na decyzji Rona o niezależnej Hondzie może zyskać już tylko RedBull a samo Renault tak na prawdę w McLarenie w szerszej perspektywie nic nie zmienia. No cóż, może przyjdzie taki dzień kiedy Mercedes się wycofa i będzie partnerem McLarena, póki co ani widu ani słychu a gorsze czasy dla McLarena zapowiadają się być jedynie łagodniejsze.
Coś z tym zespołem się stało po odejściu Hamiltona i inżynierów do Mercedesa, nie twierdzę, że zatrudniają niekompetentnych ludzi ale im dłużej na to patrzę to wydaje mi się że nawet ten cudowny pakiet areo o którym mówi sam Alonso i grono ludzi związanych z MCL może się okazać nie takie cudowne. W mojej pamięci mam GP Meksyku McLarena, tor na którym zdecydowanie jednostka napędowa jest bardzo ważna i na zeszłoroczne zawody Honda dostarczyła silnik z kompletem poprawek, nie było tragedii.
A teraz? Dobrze przepracowana zima i może się okazać, że Honda jest ciut gorsza lub na tym samym poziomie co Renault.

I czy rzeczywiście McLaren musiał rezygnować z Hondy jeśli sama ona wpłacała sporo pieniędzy do budżetu? Ko by mógł wiedzieć ze nagle Honda odpali..
michal132, 06.03.2018 20:49[!]
trochę mi się śmiać chce jak piszą co poniektórzy że honda może być blisko Renault lub nawet lepsza bo się poprawi tak jakby Renault wgl miało nic przy silniku nie robić.
sneer, 06.03.2018 20:51[!]
Wygląda na to, że przynajmniej po części McLaren był winien problemów.
piro, 06.03.2018 21:21[!]
Jeżeli problemy Hondy wynikały z podejścia McLarena to tylko i wyłącznie dlatego że jest to team który chce wygrywać. Taki McLaren nie jest zadowolony z dojechania do mety, oni chcą zdobyć możliwie jak najlepszy wynik i dlatego naciskali na poprawę osiągów z którą Honda sobie nie radziła. Horner kiedyś powiedział podczas testów że lepiej jest mieć awaryjny bolid który jest szybki niż wolny ale niezawodny. Łatwej poprawić niezawodność niż znaleźć brakujące sekundy.
viertolcia, 06.03.2018 23:05[!]
@michal132 Mi też jest trudno w to uwierzyć, ale patrząc na czasy (+na jakich oponach byly osiagniete) i ilość pokonanego dystansu Honda faktycznie dokonała ogromnego postępu. Co do Renault, sami przyznali, ze w silnikach na pierwsze 7 GP skupiali się na niezawodności względem zeszłorocznych jednostek, a nie poprawie osiągów (inną sprawą jest, ze podobno ani razu nie podkręcili silnika w 2017 na 100% właśnie z uwagi na probelmy z niezawodnością).

@piro Podczas testów jest dokładnie odwrotnie, lepiej jeździć wolno, ale nawijac kilometry niż zrobić 3 okr i zatrzymac sie na torze. Co do przytoczonej wypowiedzi, to odnosi sie ona do całego sezonu (lepiej poprawiać niezawodnosć szybkiego bolidu, niż przyśpieszać niezawodny bolid) i jest to powiedzenie znane w F1 od dawna, nie powiedział tego pierwszy Horner ;)
marios76, 07.03.2018 07:54[!]
@viertolcia Podczas testów- lepiej testować: kręcić kilometry, by przejechany dystans wskazał obszary do poprawienia. Testy mają pokazaćco jest dobrze , a co się może zepsuć w trakcie wyscigow. Jazda na 80% może w oogóle nie pokazać jak sprawdzają się dane podzespoly podczas tempa wyścigowego czy kwalifikacyjnego.
Testy służą temu żebyś się sprawdzić... i to naprawdę działa! Niemal każdy zespół miał problemy, awarie, czy jakieś usterki a jak znam życiew Australii do mety nie dojadą pewnie ze trzy bolidy ze stawki (na skutek awarii).
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca