Uwaga: Otworzyłeś tę stronę z innego adresu, niż zalecany i z tego powodu możesz doświadczyć problemów z logowaniem.

Prawidłowy adres serwisu Wyprzedź Mnie! to www.f1wm.pl (dopuszczalne jest też bez www. z przodu)
F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

15.01.2019

Haas będzie kontynuował bliską współpracę techniczną z Ferrari

Mick Schumacher dołączy do akademii młodych kierowców Ferrari?

14.01.2019

Verstappen: Współpraca z sędziami była konstruktywnym doświadczeniem

Prezentacje zespołów F1 przed sezonem 2019

Budkowski: Przed Renault trzy lata atakowania rywali

Mercedes przygotował zupełnie nowy silnik na sezon 2019?

Stefano Domenicali może powrócić do Ferrari?

11.01.2019

Toro Rosso STR14 uzyskało homologację FIA

Brown: Nie zamierzamy wywierać zbyt dużej presji na Norrisie

Rosberg: Vettel może mieć problem z pokonaniem Leclerca

Ferrari: Musieliśmy zwolnić Arrivabene, aby w zespole pozostał Binotto

10.01.2019

Ocon zdeterminowany, by powrócić do Formuły 1 w sezonie 2020

Andreas Seidl został nowym dyrektorem zarządzającym McLarena

Valtteri Bottas stracił wsparcie wieloletniego sponsora

09.01.2019

Tost: Władze F1 powinny zredukować docisk bolidów o 40-50 procent

Ocon: Racing Point zniweluje stratę do czołowej trójki

Grosjean: Renault powinno obawiać się Haasa w sezonie 2019

Sirotkin zostanie drugim kierowcą rozwojowym Ferrari?

Sauber zaprezentuje nowy bolid 14 lutego?

08.01.2019

Laurent Mekies faworytem do objęcia posady dyrektora technicznego Ferrari

Więcej wiadomości

  Archiwum 2018
PnWtŚrCzPiSoNd
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031
2019  |  2018  |  2017  |  2016
2015  |  2014  |  2013  |  2012
2011  |  2010  |  2009  |  2008
2007  |  2006  |  2005  |  2004
2003  |  2002  |  2001  |  2000
1999

Alonso: McLaren może powoli myśleć o walce z trzema najlepszymi zespołami

Hiszpan liczy na szybkie i wymierne postępy w rozwoju bolidu MCL33.
Nataniel Piórkowski, 26 marca 2018, wyświetlenia: 2623<< | lista | T- | T+ | >>

Fernando Alonso uważa, że po obiecującym starcie sezonu McLaren powinien odważnie celować w szybki awans do grona najlepszych zespołów Formuły 1.

Alonso ukończył wyścig w Australii na piątym miejscu, pomiędzy dwoma kierowcami Red Bulla. Chociaż dwukrotny mistrz świata był w stanie utrzymać za swoimi plecami odrabiającego straty po incydencie w T1 Maxa Verstappena, to do czwartego na mecie Daniela Ricciardo stracił aż 20 sekund.

„Obecnie mają nad nami wyraźną przewagę. Mercedes, Ferrari i Red Bull tworzą ekskluzywną grupę zespołów. McLaren chce do niej dołączyć. Wydaje mi się, że w ciągu kilku kolejnych wyścigów zapomnimy o walce w środku stawki i będziemy myśleć o awansie do ścisłej czołówki. W bolidzie drzemie duży potencjał więc nie widzę powodu, dla którego nie miałoby się to nam udać” – powiedział Alonso.

Zdaniem Hiszpana Grand Prix Australii nie pokazało rzeczywistego tempa McLarena. „Oczywiście mieliśmy szczęście, bo do mety nie dojechał żaden z bolidów Haasa, Carlos Sainz miał problem w dziewiątym zakręcie a później podczas neutralizacji znaleźliśmy się przed Verstappenem. Powiedzmy więc, że te cztery czy pięć pozycji zyskaliśmy tylko przez to, że wydarzenia na torze potoczyły się na naszą korzyść”.

„Nie popełniliśmy jednak żadnych błędów i maksymalnie wykorzystaliśmy perfekcyjną pracę całego zespołu. Tak jak mówiłem w czwartek – to Grand Prix było prawdopodobnie naszym najniższym punktem w tym sezonie. Sądzę, że z wyścigu na wyścig będzie lepiej” – przekonywał zawodnik z Oviedo.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
20.12.2018  McLaren rozmawia z Alonso w sprawie testów przyszłorocznego bolidu
19.12.2018  Domenicali: Powrót Alonso do Formuły 1 z Ferrari byłby możliwy
18.12.2018  Brawn: Alonso nie odniósł tak wielu sukcesów na ile pozwalał mu talent
08.12.2018  Kubica: Żałuję, że już nie będę ścigał się w F1 z Alonso
27.11.2018  Alonso wystartuje w Daytona 24h i Indy 500 współpracując z markami GM
Tagi:
Alonso F.
McLaren

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
jarof1, 27.03.2018 05:16[!]
Czas pokaże...
Czy to tylko buńczuczne marzenia czy realne zapowiedzi?
Osobiście nie mam nic przeciwko żeby Ferdek "podgryzał" czołówkę :)
JuJu_Hound, 27.03.2018 08:36[!]
McLarenowi i Alonso przyda sie tak dobry wynik, na pewno ich podbuduje. Obawiam sie jednak ze sa jeszcze daleko w tyle, okolo 1 sekundy na okrazeniu za Red Bullem. To mniej niz z Honda ale wciaz za duzo zeby byc w pelni optymistami. Przeciez nie tylko McLaren bedzie rozwijal swoj bolid, walka na szczycie jest zacieta a wszyscy z top3 pokazali ze juz od poczatku sezonu maja dobre bolidy.

McLaren bedzie walczyl z Haasem i Renault. Ale to i tak dobrze. Ciesze sie ze zmiana silnika pokazala zmiane na lepsze, a wynik Toro Rosso utwierdza mnie w przekonaniu ze Honda prawdopodobnie bedzie w F1 ostatni sezon.
Aeromis, 27.03.2018 14:08[!]
Fernando jak widzę nie zauważył wszystkiego i chyba dlatego jest takim optymistą. Alonso przeskoczył względem kwalifikacji 5 pozycji, tyle że:
1. Bottas kara na starcie
2. Dwa Haasy "samozaorane"
3. Verstappen obrócił bolid + stracił na neutralizacji
4. Hulkenberg stracił na neutralizacji, a zyskał ALO (sytuacja analogiczna jak HAM i VET)
Hiszpan nikogo na torze nie wyprzedził, nawet na starcie. A jak z tempem?
Za ALO była ciuchcia, która rozpadła się praktycznie pod koniec wyścigu (jak HUL zaczął bronic się przed BOT). Ciuchcie prowadził ALO, potem byli: VER, HUL, BOT, VAN.
W skrócie jedynym rzetelnym punktem odniesienia był Hulkenberg, a ten jechał w ów ciuchci bezproblemowo. VER i BOT mieli swoje "odpowiedniki" w szybszych partnerach z zespołu. Zarówno do HAM jak i RIC Alonso stracił 20 sekund przez zaledwie połowę wyścig, tj od zjazdu Safety Car.
To jest tak, że albo w kolejnym wyścigu McLaren naprawi jakieś katastrofalne błędy które zniwelują tę potencjalnie 40 sekundową stratę, albo mogą zapomnieć że w tym sezonie choćby powąchają smród ich spalin i tak też się stanie, a nie należy zapominać że "wrócić" może jeszcze Haas, a Renault wcale nie musi być wolniejsze (kwalifikacje tego przecież nie pokazały).
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca